Social Media dla biznesu

Kategorie: E-MARKETING
Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij kurs
Odnośnik strony
Udostępnij w mediach społecznościowych

O kursie

Pewnie to trudno sobie wyobrazić, ale Polacy w sieciach społecznościowych średnio spędzają nawet 2 godziny dziennie. W zależności od wieku użytkowników czas ten wydłuża się do prawie 5 godzin. Facebook, YouTube, Twitter, Pinterest, Linkedin czy Instagram – to w tych miejscach najczęściej pojawiają się klienci. Twoi klienci. I to właśnie tutaj powinna być (jeśli jeszcze z jakichś powodów nie jest, to powinna być naj najszybciej!) Twoja firma. Znaczenie social media w biznesie co roku rośnie. To ogromna szansa dla Twojej firmy. I bez wątpienia – musisz to wykorzystać.

Pokaż więcej

Zawartość kursu

Social media – informacje podstawowe

  • Wstęp
  • Do czego mogę wykorzystać social media w mojej firmie?
  • Sytuacja mediów społecznościowych w Polsce
  • Strategia działań w social media

Kanał na YouTube – wprowadzenie

Dodawanie skutecznych filmów

Konfiguracja wyglądu kanału

Użytkownicy i moduł Analytics

Twitter – wprowadzenie

Tworzenie wpisów i najważniejsze funkcjonalności

Zdobywanie obserwujących i analiza skuteczności profilu

Google Moja Firma i strona firmowa na Google+

Instagram

Pinterest

Linkedin