Skorzystaj z pomocy

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na 22 najczęściej pojawiające się pytania naszych uczestników. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie - skontaktuj się z nami poprzez formularz na stronie "kontakt".

Image

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Ciebie pytanie - skontaktuj się z nami tutaj
lub po prostu zadzwoń: +48 245 13 57

01

Co zawierają kursy?

Każdy kurs podzielony jest na kilka działów tematycznych, a działy te – na kolejne lekcje. Każdy dział może kończyć się ćwiczeniami, quizem lub inną formą aktywizacji uczestników. Kursy oparte są o nagrania video/audio, które zawierają prezentowane przez instruktorów treści przedstawiane przez nich w takiej formie, aby uczestnicy mogli w pełni wykorzystać okazję do zdobycia nowej, praktycznej wiedzy.
02

Jak wygląda uczestnictwo w kursie/e-meet-upie?

Uczestnictwo w kursie polega na udostepnieniu Tobie materiału video w formie wykładów i prezentacji przygotowanych przez instruktorów. Udostepnienie odbywa się w ramach platformy wiedzapraktyczna.pl. Aby wziąć udział w oferowanych przez platformę kursach – niezbędne jest założenie bezpłatnego konta użytkownika oraz zakup dostępu do wybranego kursu. Dzięki temu, że materiały video są zamieszczone na platformie – nie ma konieczności ich pobierania i zapisywania na dyskach komputerów uczestników. To oznacza, że możesz z kursów korzystać na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu po spełnieniu minimalnych parametrów technicznych, które wyszczególnione są w sekcji technicznej pomocy.
03

Kiedy można przystąpić do kursu?

Do kursu można przystąpić w każdym momencie. Po zakupieniu kursu przez 14 dni możesz konsultować się z instruktorami, którzy odpowiedzą na Twoje pytania. Po tym czasie Twój dostęp do kursu nie jest w żaden inny sposób ograniczany.
04

Co muszę umieć, aby przystąpić do kursu?

Aby przystąpić do kursu musisz posiadać komputer, tablet lub inne urządzenie z dostępem do Internetu i aktualną przeglądarką internetową z obsługą video (HTML5).
05

Czy mogę pobrać kurs na dysk własnego komputera?

Niestety nie. Materiały opublikowane są na platformie wiedzapraktyczna.pl. Nie przewidujemy możliwości ich pobierania, gdyż uczestnicy mają do nich dostęp przez cały okres ich dostępności na platformie. Zakładamy, że ich dostępność wynieść powinna przynajmniej 12 miesięcy. Po tym czasie nie jesteśmy w stanie zagwarantować aktualności przedstawionych przez instruktorów informacji i wiedzy. Część kursów może mieć dożywotnią gwarancję dostępności. Taka informacja pojawia się na karcie prezentującej wybrany kurs/szkolenie.
06

W kursie weźmie udział większa ilość osób z jednej firmy. Czy macie jakąś ofertę dla grup?

Tak. Skontaktuj się z nami, jeśli grupa chętnych osób jest większa niż 3. W przypadku 2 osób - nie przewidujemy rabatów. Rabaty z tytułu czasowych promocji w nie sumują się. Oznacza to, że rabat przyznany przez platformę do zakupów grupowych jest maksymalnym rabatem, jaki grupa może uzyskać.
07

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak. Każdy zakup na platformie finalizowany jest wystawieniem faktury VAT. Nie wystawiamy paragonów fiskalnych. Dotyczy to zarówno osób fizycznych jak i firm.
08

Jakie są dostępne metody płatności?

Platforma wiedzapraktyczna.pl oferuje następujące płatności: przelew na rachunek oraz PayU. W ramach PayU dostępne są następujące formy płatności: szybkie przelewy z najpopularniejszych banków, płatności kartami oraz płatność BLIK.
09

Jak zamawiać?

Aby zamówić kurs – wystarczy dodać go do koszyka w sklepie internetowym platformy wiedzapraktyczna.pl Następnie wypełnić formularz zamówienia, wybrać formę płatności, dokonać płatności. Po zaksięgowaniu jej – dostęp do kursu zostanie przyznany automatycznie. W ciągu maksymalnie 48 godzin otrzymacie Państwo na e-mail fakturę VAT.
10

Czy mogę zwrócić zakupiony kurs?

Kursy to produkty elektronicznie. Kupienie ich jest równoznaczne z natychmiastowym rozpoczęciem świadczenia usług, a co za tym idzie – prawo do odstąpienia jest ograniczone do indywidualnych przypadków, które są rozpatrywane przez administratora platformy.
11

Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?

Konto jest bezpłatne i monitoruje w Twoim imieniu postęp w nauce. Jeśli po skończonym kursie chciałbyś otrzymać imienny certyfikat – założenie konta jest konieczne. Zatem udział w szkoleniach bez założenia konta nie jest możliwy.
12

Jak mogę uzyskać certyfikat ukończenia szkolenia / kursu?

Każdy kurs kończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu ukończenia kursu / szkolenia. Certyfikat wygeneruje się automatycznie po wybraniu przez uczestnika przycisku „Ukończ kurs”.
13

Czy cena za kurs podlega rabatom?

Tak. Rabaty jednak nie sumują się, a ich obowiązywanie może być ograniczone w czasie i kwocie zakupionego kursu.
14

Czy rabaty się łączą?

Rabaty zasadniczo nie łącza się. Część rabatów może jednak być łączona. Aby dowiedzieć się o tym – przeczytaj warunki udzielania rabatów.
15

Mam problemy z odtworzeniem kursu video?

Jeśli masz problemy z odtworzeniem kursu upewnij się, że masz najnowszą stabilną wersję przeglądarki internetowej oraz dostęp do sieci Internet. Upewnij się także, czy Twoja sieć firmowa nie blokuje plików obsługiwanych przez przeglądarki internetowe ani porty służące do transmisji video. Aktualnie działamy na następujących przeglądarkach internetowych: Google Chrome - najnowsza wersja, Apple Safari - najnowsza wersja, Mozilla Firefox - najnowsza wersja, Opera - najnowsza stabilna wersja.
16

Niektóre pliki nie otwierają się – dlaczego?

Powodem tego stanu rzeczy może być brak aktualnej wersji przeglądarki Internetowej lub brak programów do otwierania plików takich jak XLSX, DOCX, XLS, DOC, PDF, PNG, GIF, JPEG, JPG, MP4 oraz MP3. Zaktualizuj system i przeglądarkę. Jeśli usługa nadal nie działa – skontaktuj się z nami.
17

Jak długo mam dostęp do kursu?

Zasadniczo kursu dostępne są przez 180 dni. Część kursów 365 dni, a część dożywotnio. Aby sprawdzić na jaki okres kurs jest udostępniany – sprawdź szczegóły posiadanego kursu/szkolenia.
18

Co, jeśli mam więcej niż jedno konto?

Posiadanie więcej niż jednego konta nie jest zasadniczo problemem. Jednakże kurs kupiony na jednym z kont – jest dostępny tylko na tym jednym koncie i nie ma możliwości jego przeniesienia na inne. Przed zakupem upewnij się, czy kurs ma być dostępny z aktualnie wybranego konta.
19

Czy mogę całkowicie usunąć konto?

Tak. Możliwe jest usunięcie konta z platformy wiedzapraktyczna.pl. Jego usunięcie oznacza jednak całkowitą rezygnację z dostępu do wszystkich zakupionych dotychczas kursów. Aby skasować konto – wyślij z adresu zarejestrowanego na platformie żądanie jego usunięcia.
20

Czy mogę zmienić swoje dane w serwisie?

Tak. Możesz zmienić swoje dane na platformie wiedzapraktyczna.pl w zakładce „Ustawienia” w menu „Kokpit” dostępnej po zalogowaniu się.
21

Czy jest jakiś darmowy okres próbny?

Nie. Platforma nie przewiduje przyznania użytkownikowi bezpłatnego okresu testowego. Oferuje natomiast dostęp do fragmentów opublikowanych kursów. Aby się z nimi zapoznać – wybierz interesujący kurs i sprawdź udostępnione lekcje. Aby sprawdzić darmowe fragmenty kursu – nie jest potrzebne posiadanie konta na platformie wiedzapraktyczna.pl
22

Czy mogę zmienić dane na fakturze?

Tak. Aby zmienić dane na już wygenerowanej fakturze – wyślij do nas netę korygującą. Bez zbędnej zwłoki zaakceptujemy notę lub wystawimy korektę.