0(0)

VOD Customer Care Festival 2020

  • Kategorie CUSTOMER CARE
  • Czas trwania 08h 25m 37s
  • Suma zarejestrowanych 34
  • Ostatnia aktualizacja 22 października 2020

Opis

20 prezentacji wygłoszonych podczas tegorocznej edycji Customer Care Festival 2020 – największego i najważniejszego wydarzenia branży customer care w Polsce. Ponad 10h video na żądanie. Inspirujące wystąpienia, praktyczne wskazówki, predykcje i dobre praktyki – wszystko w jakości FullHD.

Agenda wydarzenia dostępna jest na stronie: https://www.festivalcc.pl/2020/agenda

 

Dla zarejestrowanych uczestników wydarzenia cena stała 59,00 zł netto. Napisz do nas po specjalny kod rabatowy.

Tematy tego kursu

19 Lekcje08h 25m 37s

TECHNOLOGIE

FROM NOW ON DIFFERENTIATING CS EXPERIENCES WILL BE MORE IMPORTANT THAN LABEL & PRICE37:02
WAŻNY GŁOS W CYFROWYM ŚWIECIE OBSŁUGI KLIENTA23:02
VOICEBOT USABILITY. ARE WE THERE YET?34:22
JAK DOTRZEĆ DO KLIENTÓW, KTÓRZY NIE CHCĄ Z NAMI ROZMAWIAĆ23:03
CUSTOMER CARE FESTIVAL TALK – Krzysztof Guzikowski13:22

LUDZIE

PROCESY

O wykładowcy / instruktorze

5.00 (1 Oceny)

12 Kursy

138 studenci

149.00    + VAT

Materiał zawiera

  • prawie 8,5 godzin nagrań video w jakości HD
  • 2 wywiady
  • mnóstwo porad i praktycznych rozwiązań
  • interesujące case studies
  • rynkowe predykcje i analizy

Docelowi odbiorcy

  • managerowie działów obsługi klienta
  • kierownicy samodzielnych działów zajmujących się rozwojem procesów obsługi klienta
  • kadra zarządzająca
  • właściciele i dyrektorzy operacyjni