0(0)

VOD Customer Care Festival 2020

  • Kategorie CUSTOMER CARE
  • Czas trwania 08h 25m 37s
  • Uczestników 32
  • Ostatnia aktualizacja 22 października 2020

Opis

20 prezentacji wygłoszonych podczas tegorocznej edycji Customer Care Festival 2020 – największego i najważniejszego wydarzenia branży customer care w Polsce. Ponad 10h video na żądanie. Inspirujące wystąpienia, praktyczne wskazówki, predykcje i dobre praktyki – wszystko w jakości FullHD.

Agenda wydarzenia dostępna jest na stronie: https://www.festivalcc.pl/2020/agenda

 

Dla zarejestrowanych uczestników wydarzenia cena stała 59,00 zł netto. Napisz do nas po specjalny kod rabatowy.

Tematy tego kursu

19 lekcji/-e08h 25m 37s

TECHNOLOGIE

FROM NOW ON DIFFERENTIATING CS EXPERIENCES WILL BE MORE IMPORTANT THAN LABEL & PRICE37:02
WAŻNY GŁOS W CYFROWYM ŚWIECIE OBSŁUGI KLIENTA23:02
VOICEBOT USABILITY. ARE WE THERE YET?34:21
JAK DOTRZEĆ DO KLIENTÓW, KTÓRZY NIE CHCĄ Z NAMI ROZMAWIAĆ23:03
CUSTOMER CARE FESTIVAL TALK – Krzysztof Guzikowski13:22

LUDZIE

PROCESY

O instruktorach

5.00 (1 Oceny)

9 Kursy

121 studenci

149.00    + VAT

W skład kursu wchodzi

  • prawie 8,5 godzin nagrań video w jakości HD
  • 2 wywiady
  • mnóstwo porad i praktycznych rozwiązań
  • interesujące case studies
  • rynkowe predykcje i analizy

Dla kogo jest ten kurs?

  • managerowie działów obsługi klienta
  • kierownicy samodzielnych działów zajmujących się rozwojem procesów obsługi klienta
  • kadra zarządzająca
  • właściciele i dyrektorzy operacyjni