0(0)

Struktura rozmowy windykacyjnej w oparciu o techniki negocjacji w windykacji

  • Kategorie WINDYKACJA
  • Czas trwania 02h
  • Suma zarejestrowanych 0
  • Ostatnia aktualizacja 25 grudnia 2020

Opis

Podczas tego kursu dowiesz się jak budować poprawne scenariusze rozmów windykacyjnych w oparciu o praktyczne zastosowanie technik negocjacyjnych. 100% praktyki, minimum teorii – wszystko po to, aby windykacja na etapie rozmowy była jak najbardziej skuteczna.

 

KURS W PRZEDSPRZEDAŻY

Czego się nauczę?

  • kluczowe reguły wywierania wpływu jako narzędzie windykacji
  • zasady zapowiadania sankcji windykacyjnych jako najbardziej skutecznego narzędzia windykacyjnego.
  • prawidłowy schemat gotowej rozmowy windykacyjnej
  • wybrane techniki negocjacji oraz zasady ich dostosowywania do konkretnych typów i zachowań dłużników
  • BONUS: gotowe, przykładowe teksty wzmacniające rozmowy windykacyjne

Tematy tego kursu

11 Lekcje02h

KLUCZOWE REGUŁY ORAZ TECHNIKI NEGOCJACJI

Reguły wywierania wpływu
Reguła spirali windykacyjnej
Reakcja na wymówki
Techniki skutecznego planowania, zapowiadania oraz egzekwowania sankcji
Techniki prawidłowego otwierania oraz zamykania rozmowy windykacyjne

KLUCZOWE TECHNIKI

O wykładowcy / instruktorze

Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem, certyfikowany trener biznesu, mentor, ekspert ds. windykacji, audytor procesów windykacyjnych, trener kompetencji miękkich, praktyk w swojej specjalizacji. Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania personelem, Posiada doświadczenie z zakresu budowania zespołów, strategii biznesowych, tworzeniu nowych procedur, wdrażaniu systemów motywacyjnych oraz standardów, jak i usprawnianie istniejących. Brała udział w licznych projektach i była twórcą skutecznych narzędzi ukierunkowanych na sukces organizacji. Zarządzała wieloosobowymi - w tym rozproszonymi - zespołami w ramach windykacji, telewindykacji oraz windykacji terenowej, korzystała z outsorcingu jak i zajmowała się przetargami oraz obrotem portfelami wierzytelności. Swoje umiejętności trenerskie oraz mentoring rozwijała od 2009 roku. Programy rozwojowe oraz szkolenia opiera na doświadczeniu, interdyscyplinarnym podejściu oraz sprawdzonych narzędziach. Specjalizuje się w szkoleniach z obszarów: skutecznej windykacji, negocjacji, efektywnej kultury organizacyjnej, budowania i zarządzania zespołem, kompetencji miękkich.  Swoje warsztaty często domyka indywidualnym mentoringiem i/lub konsultingiem.
0 (0 Oceny)

2 Kursy

4 studenci

169.00    + VAT

Materiał zawiera

  • zadania do wykonania w trakcie kursu
  • praca z kartami negocjacji

Wymagania

  • dostęp do Internetu,
  • kartka, długopis
  • mile widziany ukończone szkolenie „Skuteczna windykacja w praktyce”

Docelowi odbiorcy

  • pracownicy windykacji, poziom średniozaawansowany oraz zaawansowany