0(0)

Skuteczna windykacja w praktyce

  • Kategorie WINDYKACJA
  • Czas trwania 03h 30m
  • Suma zarejestrowanych 0
  • Ostatnia aktualizacja 25 grudnia 2020

Opis

Kurs “Skuteczna windykacja w praktyce” do podstawowe kompendium technik i zasad jakimi kierują się profesjonalni windykatorzy. Podczas całego kursu omawiane będą nie tylko podstawowe techniki negocjacji, ale także zostanie przedstawiona typologia oraz sposób postępowania z różnymi dłużnikami.

KURS W PRZEDSPRZEDAŻY

Czego się nauczę?

  • podstawowe narzędzia niezbędne do skutecznego odzyskiwania należności
  • jak umiejętne stosowanie narzędzi oraz świadomość intencji dłużnika pozwala przeprowadzić skuteczną rozmowę windykacyjną
  • reguły pozwalające mi na kontrolowanie emocji własnych jak i rozmówcy
  • odzyskanie długu jako na osobistą wygraną
  • „zrozumiem” dłużników i nauczę się oceniać ich intencje w celu doboru skutecznych technik odzyskiwania długu.
  • skuteczne narzędzia windykacyjne

Tematy tego kursu

16 Lekcje03h 30m

KLUCZOWE KOMPETENCJE WINDYKATORA

Emisja głosu
Kontrola rozmowy
Znajomość technik windykacyjnych
Elastyczność – świadome korzystanie z kompetencji

PODZIAŁ ZOBOWIĄZAŃ NA RYNKU

PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY ZADŁUŻENIA

REGUŁY

O wykładowcy / instruktorze

Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem, certyfikowany trener biznesu, mentor, ekspert ds. windykacji, audytor procesów windykacyjnych, trener kompetencji miękkich, praktyk w swojej specjalizacji. Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania personelem, Posiada doświadczenie z zakresu budowania zespołów, strategii biznesowych, tworzeniu nowych procedur, wdrażaniu systemów motywacyjnych oraz standardów, jak i usprawnianie istniejących. Brała udział w licznych projektach i była twórcą skutecznych narzędzi ukierunkowanych na sukces organizacji. Zarządzała wieloosobowymi - w tym rozproszonymi - zespołami w ramach windykacji, telewindykacji oraz windykacji terenowej, korzystała z outsorcingu jak i zajmowała się przetargami oraz obrotem portfelami wierzytelności. Swoje umiejętności trenerskie oraz mentoring rozwijała od 2009 roku. Programy rozwojowe oraz szkolenia opiera na doświadczeniu, interdyscyplinarnym podejściu oraz sprawdzonych narzędziach. Specjalizuje się w szkoleniach z obszarów: skutecznej windykacji, negocjacji, efektywnej kultury organizacyjnej, budowania i zarządzania zespołem, kompetencji miękkich.  Swoje warsztaty często domyka indywidualnym mentoringiem i/lub konsultingiem.
0 (0 Oceny)

2 Kursy

0 studenci

249.00    + VAT

Materiał zawiera

  • materiały wideo
  • zadania i ćwiczenia praktyczne
  • konsultacje z prowadzącym w trakcie kursu

Wymagania

  • dostęp do Internetu,
  • kartka, długopis lub elektroniczny notatnik

Umiejętności

Docelowi odbiorcy

  • pracownicy windykacji telefonicznej
  • każdy, kto musi windykować na etapie przedsądowym