Przez pandemię staliśmy się bardziej cyfrowi. Nawet seniorzy, grupa, która dotychczas nie była zbyt często kojarzona z technologiami musiała niektórych z nich nauczyć się. Dla wielu z nich był to skok na głęboką wodę, dla innych nadal jest to powód do strachu i obaw, czy ich sprawy rzeczywiście są “załatwione”. Dlatego spotykamy się on-line by porozmawiać o ogromnej grupie klientów, którzy szczególnie teraz borykają się z problemami dotyczącymi obsługi klienta i nowej ścieżki zakupowej.
Podczas spotkania odpowiemy na m.in. takie pytania jak:
Agenda wydarzenia:
10:20 – 10:30 – wprowadzenie w tematykę
10:30 – 11:20 – prelekcja ekspercka i sesja Q&A
11:20 – 12:10 – prelekcja ekspercka i sesja Q&A
12:20 – 13:10 – prelekcja ekspercka i sesja Q&A
13:10 – 14:00 – przerwa obiadowa
14:00 – 14:50 – prelekcja ekspercka i sesja Q&A
14:50 – 15:40 – prelekcja ekspercka i sesja Q&A
15:40 – 16:00 – podsumowanie i otwarta dyskusja
16:00 – planowane zakończenie spotkania
Wśród prelegentów i gości przedstawiciele branż telekomunikacyjnej, bankowej i ubezpieczeniowej, usług medycznych, szkoleniowych, administracji publicznej.
11 Kursy
122 studenci