0(0)

Silver Digital Transformation Day

  • Kategorie CUSTOMER CARE
  • Czas trwania 05h 40m
  • Suma zarejestrowanych 0
  • Ostatnia aktualizacja 10 lutego 2021

O kursie

Wydarzenie – konferencja on-line poświęcona zagadnieniom cyfrowej transformacji firm w odniesieniu do potrzeb i oczekiwań pokolenia SILVER. Prelegenci z dużym doświadczeniem opowiedzą o swoich problemach z realizacją transformacji. Podzielą się też szeregiem uwag, które pomogą nowoczesnym firmom na dostosowanie procesów do oczekiwań i wymagań pokolenia Silver. Wydarzenie to także okazja do wymiany wiedzy i doświadczeń między uczestnikami spotkania. Prezentacje, interaktywne panele dyskusyjne i wiele praktycznych wskazówek od najlepszych!

Opis

Przez pandemię staliśmy się bardziej cyfrowi. Nawet seniorzy, grupa, która dotychczas nie była zbyt często kojarzona z technologiami musiała niektórych z nich nauczyć się. Dla wielu z nich był to skok na głęboką wodę, dla innych nadal jest to powód do strachu i obaw, czy ich sprawy rzeczywiście są “załatwione”. Dlatego spotykamy się on-line by porozmawiać o ogromnej grupie klientów, którzy szczególnie teraz borykają się z problemami dotyczącymi obsługi klienta i nowej ścieżki zakupowej.

Podczas spotkania odpowiemy na m.in. takie pytania jak:

  • W jakim stopniu pokolenie Silver absorbuje nowe technologie w procesach obsługi klienta?
  • Jaki wpływ na konsumentów generacji Silver mają nowe technologie i sposoby niekonwencjonalnego myślenia o procesowości w obsłudze klienta?
  • Co winniśmy zrobić, aby ułatwić, a jednocześnie zaspokoić potrzeby pokolenia Silver?
  • Jak dokonywać transformacji cyfrowej, aby nie zniechęcić i nie wykluczyć pokolenia Silver z kręgu naszych klientów?
  • Jak usprawniać procesy zawierania umów, rozpatrywania reklamacji i udzielania informacji, aby nie odcisnęło się to na psychice osób z pokolenia Silver?
  • Co powinniśmy usprawniać, aby klienci tego pokolenia czuli się zaopiekowani?

Wydarzenie on-line na platformie
WIEDZAPRAKTYCZNA.pl już
25 marca 2021 o godzinie 10:20.


Agenda wydarzenia:

10:20 – 10:30 – wprowadzenie w tematykę
10:30 – 11:20 – prelekcja ekspercka i sesja Q&A
11:20 – 12:10 – prelekcja ekspercka i sesja Q&A
12:20 – 13:10 – prelekcja ekspercka i sesja Q&A
13:10 – 14:00 – przerwa obiadowa
14:00 – 14:50 – prelekcja ekspercka i sesja Q&A
14:50 – 15:40 – prelekcja ekspercka i sesja Q&A
15:40 – 16:00 – podsumowanie i otwarta dyskusja
16:00 – planowane zakończenie spotkania

Wśród prelegentów i gości przedstawiciele branż telekomunikacyjnej, bankowej i ubezpieczeniowej, usług medycznych, szkoleniowych, administracji publicznej.

Tematy tego kursu

1 Lekcje05h 40m

Stream live z sesjami Q&A

Streaming05:40:00

O wykładowcy / instruktorze

5.00 (1 Oceny)

11 Kursy

122 studenci

299.00    + VAT