5.00(1)

VOD Customer Care Festival 2019

  • Kategorie CUSTOMER CARE
  • Czas trwania 8h 29m 32s
  • Uczestników 26
  • Ostatnia aktualizacja 27 września 2020

Opis

Video z prezentacjami z wszystkich wystapień podczas Customer Care Festival 2019 w Warszawie. W skład pakietu wchodzą materiały ze wszystkich wygłoszonych podczas CCF2019 prelekcji.

Tematy tego kursu

21 lekcji/-e8h 29m 32s

CUSTOMER CARE?

Obsługa klienta to bardzo szerokie zagadnienie, które tylko z pozoru jest łatwe. Ogół możliwych do wykonania działań, ich stopień innowacyjności oraz konieczność dostosowywania się do klientów sprawia, że zagadnienia customer care ciągle ewoluują.
Kryzys, obsługa klienta i media18:14
Drobiazgi – ziarnko piasku w oku klienta18:06
Zmień swoich klientów w ambasadorów marki27:46
Język prosty czy zrozumiały? (dr Grzegorz Zarzeczny)47:48
Digital Way, czyli cyfrowa podróż klienta w mBanku22:56
Tworzenie miejsca spotkań oraz budowanie pozytywnych doświadczeń klientów z uwzględnieniem…22:56
Czas na czat, czy czat na czas?22:56
Czego może nauczyć się biznes od administracji i administracja od biznesu w zakresie obsługi klienta58:49
Jak wzmocnić samodyscyplinę telemarketerów22:50

PUBLIC CUSTOMER CARE

TECHNOLOGIE WSPIERAJĄCE

O instruktorach

5.00 (1 Oceny)

9 Kursy

121 studenci

Opinie studentów

5.0

Total 1 Ratings

5
1 Ocena
4
0 Ocena
3
0 Ocena
2
0 Ocena
1
0 Ocena

Fajny zestaw wiedzy i różnorodność tematów. Gdybym miał wystawiać ocenę, to dla mnie mocne 4+, a może nawet 5.

199.00  19.90    + VAT