0(0)

Content Marketing – skuteczne treści w praktyce

  • Kategorie E-MARKETING
  • Czas trwania 06h 30m
  • Suma zarejestrowanych 0
  • Ostatnia aktualizacja 22 października 2020

Opis

Gdy na płatną reklamę wydajesz krocie, a nie przynosi ona spodziewanych efektów pora na przejście na marketingowy wyższy poziom. Ten poziom to content marketing.

CM to doskonałe narzędzie do ciągłego zdobywania nowych klientów bez ponoszenia stałych kosztów. Dzięki nowym treściom możliwe jest osiąganie stałego przypływu nowych klientów. CM to także doskonałe narzędzie to promowania produktów i usług w postaci treści blogowych, mediów społecznościowych czy nawet treści wideo. Mały budżet marketingowy wystarczy na wdrożenie własnej strategii content marketingowej.

W tym kursie opowiemy o tym jak praktycznie wykorzystać content marketing w sprzedaży i e-marketingu.

Podstawą content marketingu jest odpowiednia strategia. Strategia, która pozwoli na przyciągnięcie odbiorców i zamienienie ich w płacących klientów. W kursie zaprezentujemy sposób na zbudowanie przemyślanych działań i sposobów tworzenia treści, które będą budowały zaufanie do Twojej marki i zwiększały Twój autorytet w branży. W taki sposób będziesz mógł znacznie łatwiej i szybciej przekonać odbiorów do podejmowania przez nich właściwych decyzji zakupowych, które przyniosą Tobie dochód. Kurs ten pokaże Tobie, że content marketing jest tańszy niż reklama „standardowa”. Owa niska cena jest silną stroną tego typu strategii, bo pozwala w tej samej cenie jak reklama wyprodukować znacznie większe ilości treści generujących leady i przychód dla Twojej firmy.

W skład kursu wchodzą:

  • Wstęp
    • Jak korzystać z materiałów?
    • Co to jest content marketing?
    • Dla kogo jest content marketing?
    • Jak znaleźć odbiorców treści?
  • Generowanie pomysłów na treści
    • Dlaczego potrzebujesz systemu do generowania pomysłów?
    • Darmowe narzędzia online do szukania pomysłów na treści
    • Płatne narzędzia online do szukania pomysłów na treści
    • Narzędzia Google, a pomysły na content marketing
    • Jak generować pomysły wykorzystując wiedzę o własnych odbiorcach?
  • Tworzenie interesujących treści
    • Dlaczego potrzebujesz storytellingu?
    • Jak wykorzystać opowieść w content marketingu?
    • Jak stworzyć interesującą treść?
  • Jak tworzyć treści na potrzeby internetu
    • Jak ludzie czytają w internecie?
    • Jak tworzyć treści pisane do internetu?
    • Jak tworzyć skuteczne nagłówki?
    • Jak wykorzystać wezwanie do działania?
  • Wykorzystanie bloga w content marketingu
    • Dlaczego nadal warto pisać bloga?
    • Jak stworzyć odpowiednią strukturę wpisu?
    • Jak zoptymalizować wpis na blogu pod wyszukiwarki
    • Narzędzia do optymalizacji wpisu na blogu
  • Pozycjonowanie bloga
    • Jak wykorzystać bloga w pozycjonowaniu strony?
    • Trafność tematu a pozycjonowanie
    • Dlaczego warto optymalizować historyczne wpisy?
    • Optymalizacja starszych wpisów z Search Console
  • Pillar page i landing page
    • Czym są Pillar Pages i dlaczego ich potrzebujesz?
    • Jak stworzyć Pillar Pages?
    • Czym są strony lądowania?
    • Jak tworzyć skuteczne strony lądowania?
  • Wideo content marketing
    • Dlaczego potrzebujesz treści wideo?
    • Jak stworzyć strategię dla wideo content marketingu?
    • Narzędzia do tworzenia atrakcyjnych materiałów wideo
    • Jak stworzyć atrakcyjne wideo?
    • Publikowanie treści wideo i optymalizacja pod wyszukiwarki
  • Planowanie działań content marketingowych
    • Dlaczego potrzebujesz długoterminowej strategii?
    • Jak zaplanować strategię działań content marketingowych?
  • Ponowne publikowanie treści
    • Dlaczego potrzebujesz dystrybucji i re-publikacji swoich treści?
    • Co musisz wiedzieć o duplikacji treści?
    • Jak re-publikować treści?
  • Skuteczne promowanie treści
    • Jak stworzyć plan promocji treści?
    • Jak wykorzystać organiczne formy promocji?
    • Jak promować organicznie treści w mediach społecznościowych?
    • Jak promować odpłatnie treści w w Google?
    • Jak promować odpłatnie treści w mediach społecznościowych?
  • Mierzenie i analiza działań content marketingowych
    • Dlaczego potrzebujesz analizy swoich działań?
    • Wskaźniki organiczne
    • Wskaźniki organiczne – narzędzia
    • Jak mierzyć działania płatne ?
    • Jak wykorzystać tagi UTM w kampaniach płatnych i bezpłatnych?
  • Zarabianie na content marketingu
    • Jak wykorzystać content marketing w sprzedaży produktów i usług?
    • Jak wykorzystać content marketing w programach afilicyjnych?
    • Jak zarabiać na świadczeniu usług content marketingowych?
       
      Content marketing, a branding
      Jak tworzyć treści, gdy nie masz czasu?
       
      Zakończenie
Roksana Mazur
Czytaj więcej
Bardzo fajnie poprowadzone szkolenie, idealne na początej drogi do skutecznego działania w internecie. Jak zwykle zachęciło mnie ono do dalszego eksplorowania strefy kursów i poszerzania mojej wiedzy i umiejętności 😉 polecam.

About the instructor

5.00 (1 Oceny)

10 Kursy

112 studenci

97.00    + VAT